بازدید 6268
چه کسی شایعه عزل گل‌محمدی را پخش کرد؟

اختصاصی تابناک| بندبازی عضو هیات‌مدیره پرسپولیس در ماجرای کسر ۱۰درصد: خودش پیشنهاد دهنده بود! / کودتای خزنده برای مدیرعاملی؟

در حالی که دیروز خبر رسید دو نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مخالف جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی بدلیل شکست مقابل سپاهان هستند، اما منابع معتبر و آگاه تابناک نزدیک به این باشگاه خبر می‌دهند که یکی از این دو نفر به ظاهر مخالف ، آغاز کننده این بحث در جلسه غیرحضوری هیات مدیره بود!
کد خبر: ۱۲۰۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 14 November 2023

اختلاف داخلی در اردوگاه پرسپولیس ظرف ۲۴ساعت گذشته بالا گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ماجرا که بعداز اولین شکست فصل مقابل سپاهان شروع شده بود، با اعلام خیر کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی از سوی هیات مدیره بالا گرفت و سپس دو نفر از اعضای پنج نفره هیات مدیره امضای چنین تصمیمی را منکر شدند.

ابتدا گفته شد موافقت اعضا با صورت تلفنی گرفته شده و حتی برخی از جمع آوری امضای دست‌گردان هیات مدیره صحبت کردند اما مصاحبه های یکی از اعضای هیات مدیره جو را متشنج کرد؛ او مدعی شد مخالف چنین تصمیمی است و خود را مدافع حقوق بازیکنان و کادر فنی معرفی کرد.

همچنین در حالی که هیچ حرفی از عزل یحیی گل‌محمدی نبود، این فرد با زیرکی با چنین تصمیمی هم پیشاپیش مخالفت کرد تا نشان دهد درویش در پی تغییرات روی نیمکت است!

این شکاف بعد از استعفای قبلی یحیی، بین او و درویش شکل گرفت و حالا اینطور که واضح است یکی از مدیران فعلی پرسپولیس سودای نشستن روی صندلی اول باشگاه را دارد و با خودشیرینی برای خود پشتوانه داخلی در باشگاه می‌سازد. او به خوبی از جایگاه متزلزل درویش به دلیل ماجراهای مختلف از جمله موضوع دخترش و رونالدو آگاه است. هوسی که در ادامه جاه طلبی های این عضو هیات مدیره اصلا عجیب نیست.

هنوز اهالی فوتبال نقش پررنگ او در حضور حسین هدایتی در فوتبال را از یاد نبرده اند که او همه کاره عابربانک سابق بود اما به محض دستگیری و حبس هدایتی، او دامن خود را کنار کشید تا گزندی گریبانگیرش نشود.

این عضو هیات مدیره باشگاه با حرفهایش اینطور وانمود کرده که مخالف جدی جریمه ۱۰درصدی باشگاه علیه بازیکنان است اما تابناک از مجاری معتبر کسب اطلاع کرده که پیشنهاد اولیه کسر مبلغی از قرارداد از سوی همین فرد صورت گرفته است!!

در واقع او مشغول پوست موز انداختن زیر پای درویش است.

پرسپولیسی‌ها که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، به هیچ وجه انتظار جریمه ده درصدی از سوی باشگاه را نداشتند اما ظاهراً موضوع این جریمه‌ روز گذشته از سوی باشگاه به صورت تلفنی با اعضای هیئت مدیره مطرح شده و در این بین نیز دو یا سه عضو موافقت خود را با جریمه اعلام می‌کنند اما نفرات دیگر فعلاً موافقتی با این طرح نداشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با این وجود روز گذشته در نامه‌ای رسمی به افشین پیروانی موضوع جریمه ده درصدی را اعلام و آن را ابلاغ می‌کند. هرچند سابقه نشان می‌دهد که این جرایم هیچگاه اعمال نمی شود و بازیکنان در نهایت کل مبلغ قرارداد خود را دریافت می‌کنند.

از منظر قانونی نیز چنین اقدامی رد و غیرقانونی است؛ اتفاقی که به شدت باعث ناراحتی یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس شده است و آنها توقع چنین برخوردی آنهم بعد از اولین باخت فصل آنهم در خانه حریف مدعی و پرستاره شان را نداشتند.

اختصاصی تابناک| بندبازی عضو هیات‌مدیره پرسپولیس در ماجرای کسر ۱۰درصد: خودش پیشنهاد دهنده بود! / کودتای خزنده برای مدیرعاملی؟

از طرفی برخی منابع احتمال می‌دهند پرسپولیس بخواهد از این محل ، بودجه لازم برای جذب بازیکن جدید در پنجره زمستانی را تامین کند!

بهرحال تا برگزاری جلسه حضوری هیات مدیره فعلا بابد منتظر ماند و تصمیم قطعی را شنید. 

نویسنده: پژمان حسین‌زاده

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
10درصد که کمه باید 50 درصد کم کنن مفت خورهای بی غیرت
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
امید نورافکن برای چه به کمیته لنظباطی احضار شده؟؟؟؟؟
فیلمهایش هست که استاد بیرانوند همین حرکت نورافکن را علیه تماشگران یک تیم دیگر در حین بازی انجام داده ولی خبری از کمیته انظباطی نیست
متاسفانه تماشاگران در بازی استقلال تراکتور به شجاع خلیل زاده فحشهای ناموسی دادند و در بازی اصفهان هم علیه نورافکن فحش های رکیک دادند و او ان حرکت را انجام داد و اصلا امید نور افکن در بازی هم نبود
تماشاگران دارند حرکات زشت انجام میدهند و ما فکر می‌کنیم بازیکن فوتبال غیر از انسان است که باید فقط فحش ناموس بخورد و کاری نکند
یک مشت سرمایه دارکاسب غیر حرفه ای!!!!!!
تیم درست بازی نمیکنه و کمبود بازیکن در حد پرسپولیس داریم.
جریمه هم درست بود و تیم در شکست ها اشتباهات زیادی داشت.

پرسپولیس باید تقویت بشه و تا وقتی نیمکت پرسپولیس پر از بازیکن با کیفیت نباشه، حتی بهترین بازیکنان اصلی در زمین اشتیاق و رقابت نخواهند داشت.
دلیل رشد سپاهان داشتن بازیکنان ذخیره خوب و رقابت بازیکنان در ورود بترکیب اصلی است.
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دیگه چه بازیکنی لازمه!
در همه پست ها بازیکن تراز اول داره
دروازه بان و مدافع و هافبک ملی پوش که داره
خط حمله شم که شهاب زاهدی داره جامیفته و نتیجه میگیره
دیگه چی
بهونه!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
کمبود بازیکن کجا بود!
از ملوان بندر انزلی که خیلی بیشتر مهره حرفه ای داره
ناشناس
| France |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
جواب ۱۲۱۱: بابا جون ۵ سال هزینه های فراوان کردید و انبوه بدهی ها و غرامتهای پرداختی به فیفا الان سر رسیدش، رسیده
باز صحبت از هزینه میکنید؟؟؟؟
استقلال هم انبوه بدهی ها را دارد و بازیکنان خارجی نظیر یامگا و بلانکو خریده و بعد جواد نکونام به قرارداش چکش میزند و هر سری ۲ میلیارد کم میکنه از قراردادش
احتمالا استقلال از قرارداد نکونام بستانکار هم شده!!!!!تاسف تاسف
بهترین مهره ها رو دارین
از علی بیرو بهتر؟
دیوار دفاعی نمی چینه و وامیسته ورود توپ به دروازه رو تماشا میکنه مقصر کیه؟
غرورش اجازه نمیده یع شیرجه بزنه که مبادا تیردروازه برگردونه این خیط بشه!
همش فیلم و مسخره بازیه که خود تابناک هم در اخر متن اشاره کرده . همشون یاد گرفتند فیلم بازی کنند و مثل قهرهای سریالی یحیی به اهدافشون برسند.مطمئن باشید بجای کسر افزایش حقوق و پاداش هم میگیرن و بازیکن هم میخرند.هنوز این جماعت دلال سرخ از بالا تا پایینشون را نشناختید.ماجرای هدایتی چی شد؟؟؟ ماجرا هوادا متمول جدید چی شد؟؟ کی پاسخگو بود؟ هیچچچچ
ملت بدبخت هم سرکار و علاف سودجویی اقایون
چند سال بود که پرسپولیس حاشیه رو از خودش دور کرده بود و خوب هم نتیجه می گرفت. یادتون نره زمان برانکو با 14 بازیکن تا فینال آسیا هم رفت. جای کریم باقری خیلی خالی. اگر ثبات به تیم برگرده با همین بازیکنها هم دوباره قهرمان میشیم. تیمهای رقیب دارن حاشیه برای پرسپولیس درست می کنند.
پاسخ ها
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
شما تا داور ها را دارید غم ندارید .کاری هم به رقبا نداشته باشید....
ناشناس
| Canada |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دقیقا از همون اول فصل شروع کردن به تخریب.البته به نظر من یحیی هم خیلی مقصره. فصل قبل دقیقا از زمانی که یحیی دیگه مصاحبه نکرد و چسبید به تیم، اون نتایج رو گرفتیم.متاسفانه امسال ما از همون پیش فصل بازی رو باختیم.همه تیم ها دوره بدنسازی رو شروع کرده بودن اما تیم ما معلوم نبود کجاست!یه روز یحیی نبودش،یه روز بازیکن ها اعتصاب کردن و تمرین نمی رفتن و در مجموع دو هفته دیر تر از همه تیم ها بدنسازی رو شروع کردن.یحیی به این امید که مهاجم خوب خارجی میگیرن، بازیکن ها رو یکی یکی فرستاد و در نهایت هم باهویی گیرش اومد.در کنار همه این مشکلات نباید از مصدومیت های تیم هم به راحتی گذشت.بهترین مدافع اخر ایران رو از دست دادیم، یاسین سلمانی که تو نقل و انتقالات دعوا بود سرش رو از دست دادیم.امیری و ترابی هم مصدوم شدن و در کنار همه اینا ویروس سرما خوردگی هم بدتر کرد
ناشناس
| Canada |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
در جواب به ایمان. اولا همه داورا اشتباه می کنن و همین تیم شما بارها و بارها از داوری سود کرده. نمونش اون فصلی که تیم فرهاد مجیدی قهرمان شد!!! تیم استقلال رکورد بیشترین پنالتی در تاریخ فوتبال ایران رو شکست!!!!!!!!!!!!!! به نظر شما الان ما باید بگیم که داورا تیم شما رو قهرمان کردن؟ درسته تیم ما الان مشکل داره و هر تیم دیگه هم بود همین وضعیت رو داشت.بهترین دافع رو تو بازی های تیم ملی از دست دادیم. یاسین سلمانی هم همینطور.امیری و ترابی هم مصدوم شدن و ترابی هنوز نمی تونه یک بازی کامل تو زمین باشه.در کنار اینا دو هفته هست که تیم درگیر انفولانزا شده و شک ندارم تو چند هفته اینده دوباره به همون شرایط فصل قبل می رسه و اونجاست که عیار تیم استقلال مشخص میشه.نه الان که تیم نکونام هر 2 هفته یا بیشتر یه بازی می کنه در کنارش پرسپولیس با مصدومیت ها و ... هر 4 روز یه بار بازی می کنه
یواش بواش جای خالی کریم باقری داراه مشهود می شه . البته تازه اولشه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
کریم باقری یه ستون استوار برا تیم بود و دشمنان پرسپولیس به خوبی هم می دونستن که کجا رو باید هدف قرار بدن.البته نباید از درویش بی خاصیت هم گذشت!!!این بابا نشون داد که اصلا و ابدا در حد و نام تیم بزرگ پرسپولیس نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست